Δηλαδή αν κάποια στιγμή οι Σκοπιανοί βρεθούν στρατιωτικά πιο δυνατοί και σου
πουν, ελλαδιτσα  έχουμε το πανω χερι, η μας δίνεις την Μακεδονία η σε
ισιπεδωνουμε, τοτε τι κανεις δέχεσαι την πραγματικότητα και τους λες , καλώς τα
παιδία περαστεί και άλλωστε τα κουλά σας και πάρτε οτι θέλετε?
Αλεξανδρος

Στις 16 Μαρτίου 2016 8:28:06 μ.μ. EET, ο/η "Kostas .D. Theodoropoulos"
<ks...@hostvis.net> έγραψε: