Εσύ παιδάκι μου θέλεις να με στείλεις.

Στάλθηκε από το iPhone μου

24 Απρ 2016, 12:23 μμ, ο/η Αλεξανδρος Δ. Δημητροπουλος
<alexandrosdi...@hotmail.com> έγραψε:

> Η πινει; η οχι
>
> Αλεξανδρος Δημητροπουλος
> Στάλθηκε απο  tablet
>
> Στις 24 Απριλίου 2016 11:32:26 π.μ. EEST, ο/η "Νίκος Χαρίτος"
> <nxari...@hol.gr> έγραψε:

  • [Orasi] Καφές: Μύθοι ... Γιωργος Καλουδακης
    • Re: [Orasi] Καφέ... Νίκος Χαρίτος
      • Re: [Orasi] ... Χρυσούλα Καραθύμιου
        • Re: [Ora... skordilis-spyros
          • Re: ... Σωτήρης Κουμτζης
          • Re: ... Kostas .D. Theodoropoulos
        • Re: [Ora... Αλεξανδρος Δ . Δημητροπουλος
          • Re: ... Νίκος Χαρίτος
            • ... Αλεξανδρος Δ . Δημητροπουλος
              • ... Χρυσούλα Καραθύμιου
                • ... Αλεξανδρος Δ . Δημητροπουλος