Έχεις απόλυτο Δίκιο Νίκο. Θέλω όμως απλά να δω, πως θα αντιδράσουν κάποιοι που
παίρνουν καλύτερες συντάξεις από το μέσο όρο, όταν τους κοπούν  τα προνοιακά
επιδόματα. Θα εξακολουθήσουν να πιστεύω ότι πρόκειται για ορθολογισμό; Ή θα
συμφωνήσουν  μαζί μου για το οτι πρόκειται περί μίας καταστροφικής επέλάςης των
βάρβάρων. Εδώ είμαστε και θα δούμε. Αν και ελπίζω να μην έρθει ποτέ αυτή η
στιγμή. Μαρία  Μ.

31 Αυγ 2017, 10:45 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: