καλημέρα Γιώργο! να σου γράψω λοιπόν τη σκέψη μου ψύχραιμα και νιφάλεια.
α. μετά την απόλυση της Βίλυς, από τα λίγα που διέρευσαν, ο φάρος δεν προτείθεται να προσλάβει τρίτο άτομο για τη βιβλιοθήκη αλλά να την αφήσει με δύο. επομένως η Βίλυ βάση αυτού, δεν καταλαμβάνει θέση ανέργου. καλά μέχρι εδώ; β. δεν ξέρω κατά πόσο η βιβλιοθήκη θα μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτη με δύο άτομα, μιας και η Αίβα θα πρέπει να διαβάζει και η Αλίκη να δανείζει. ποιος μετά θα ψηφειοποιεί τα αναγνωσμένα βιβλία; και όχι μόνο ποιος θα τα ψηφειοποιεί, αλλά και ποιος γνωρίζει να το κάνει; ας υποθέσουμε ότι μαθαίνουν οι δύο κοπέλες να το κάνουν. με τον τρόπο αυτό η ανάγνωση δε θα μένει πίσω; άρα λοιπόν θα πρέπει να διαλέξουμε αν θέλουμε ανανέωση, ή διατίρηση της βιβλιοθήκης. γ. ας υποθέσουμε ότι ο φάρος συνειδητοποιεί στο μέλον ότι τελικά δε μπορεί να λειτουργήσει η βιβλιοθήκη με δύο άτομα και επιθυμεί να προσλάβει και ένα τρίτο, ένα νέο άνεργο παιδί. αν αυτό το παιδί είναι τυφλό, αφού θα υπογράψει σύμβαση μερικήςα πασχόλησης, θα πρέπει να μειώσει και το πρωνοιακό του επίδομα στο μισό. πες μου τώρα ποιο παιδί θα το κάνει. εσύ θα έκανες κάτι τέτοιο; εγώ πάντως όχι. κλείνοντας, επειδή ζήτησες τη δική μας σκέψη, θα ήθελα κι εγώ να ακούσω τη δική σου, ως προς τη βιβλιοθήκη του φορέα και τη λειτουργεία της.
Νίκος.