ΓΙΩΡΓΟ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙΔΕΝΕΧΕΙς ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΠΛΗΡΩς ΤΟ ΘΕΜΑ. ΑΣΦΑΛΩς ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΕΡΓΑΖΩΝΤΑΙ ΟΜΩς ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ, Η ΒΙ΄ΛΗΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΙΆ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΠΡΟςΕΞΥΠΗΡΑΊΤΗΣΗ ΜΑς.ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑς ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΑΥΤΉΝ, Η ΚΟΠΈΛΛΑ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ.ΕΧΕΙς ΝΑ ΣΥΣΤΗΣΕΙς ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΗς ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟςΕΧΩ ΤΗΓΝΩΜΗ ΟΤΙΔΕΝ ΘΕΛΕΙς ΝΑΚΑΤΑΛΑΒΕΙς ΤΟ ΘΕΜΑ, ΔΙΟΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩς ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙς ΒΙΒΛΊΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΛΈΟΝ. Ο ΜΠΙΚΟς ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΤΗΝΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟςΔΗΠΟΤΕ. ΚΙΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΜΠΗΚΑΝΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. ΑΥΤΉ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ Η ΒΙΛΗ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΑΛΛΟς ΕΚΕΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ Ο ΜΠΙΚΟς ΦΈΡΘΗΚΕΚΑΤΑΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗΑΧΑΡΙΣΤΑ ΑΠΈΝΑΝΤΙΣΤΟΝ ΦΑΡΟ, ΔΙ΄΄ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΗΡΕ ΣΥΝΤΑΞΗ Ο ΚΟΛΟΚΑς, ΤΟΝΚΡΑΤΗΣΕ ΕΚΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΤΙΖΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΡΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΑΛΛΟς. ΔΕΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΗΚΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ. ΚΙΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΡΕΠΕ Ο ΜΠΙΚΟς ΝΑ ΦΥΓΕΙ, ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΑΣΤΔΗΡΙΟ ΣΤΟΝΦΑΡΟ ΖΗΤΩΝΤΑς ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΙΚΑΙΟΥΤΟ. ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑΞΕΧΩΡΊΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙς ΑΥΤΌ, ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΜΠΑςΚΑΙ ΣΟΥ ΔΟΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΑΒΕΙς ΚΑΜΜΙΆ ΦΟΡΑ.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: γιώργος κονδύλης
Sent: Friday, October 20, 2017 1:50 AM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] μιά σκέψη μου ακόμα για την απόλιση της βίλη.

φίλοι μου, άργισα να απαντίσω, γιατί περίμενα να διαβάσω όσο γίνετε περισσότερες αντιδράσεις.

εάν νομίζεται ότι έγραψα όλα αυτά από εμπάθια, θα πω μόνο αυτό! η θέση μου είναι πως κανένας τυφλος δεν είναι σωστό και ηθικό παρόλο που είναι νόμιμο, να εργάζεται με αμιβή, εφώσον είναι συνταξιούχος, την στιγμή που υπάρχουν τόσοι άνεργοι συνάδελφοι.

εγώ παρέτεσα συγκεκριμέναστοιχεία και εσείς μου απαντάτε με συνεσθηματικές κραβγές!

κλίνοντας θέλο να θυμίσω πως όταν απολήθηκε ο θοδωρής μπίκος, ωρθός για μένα, δεν είδα στην λίστα καμιά επιστολή διαμαρτιρίας, ούτε κάποια κινητοποίηση προς τον φάρο.

θα περιμένο τις σκέψεις σας.