Καλημέρα Φώτη. Κάτι τεχνικό αρχικά, πρόσεχε να μην ενεργοποιείς τα κεφαλαία ώστε να μπορούμε να διαβάζουμε σωστά αυτά που γράφεις. Στην ουσία τώρα. Προσωπικά θεωρώ την τοποθέτηση σου πράξη ευθύνης είναι δηλαδή αυτό που ζητάει ο κόσμος να γίνονται δημόσιες τοποθετήσεις από όσους ασκούν διοίκηση. Το αν μας αρέσουν οι απόψεις τους είναι θέμα συζήτησης και η ζωή συνεχίζεται με τις διαφορετικές εκτιμήσεις. Σε ότι αφορά το θέμα της Βίλυς νομίζω πως η όλη συζήτηση έχει εξαντληθεί και θεωρώ επίσης θετικό την δημόσια τοποθέτηση της. Σε ότι με αφορά έχω τοποθετηθεί για το συγκεκριμένο θέμα και από το αποτέλεσμα θα φανεί ο χειρισμός της όλης υπόθεσης. Σε κάθε περίπτωση μας ενδιαφέρει ως χρήστες εξυπηρετούμενοι η απρόσκοπτη λειτουργία και ανάπτυξη της βιβλιοθήκης στο μέλλον. Σχετικά με την κινητοποίηση της ΕΣΚ θεωρώ ότι απευθύνεται σε λάθος αποδέκτες μάλιστα με ένα κείμενο και αιτήματα 3 δεκαετιών πριν. Τέλος αυτό που πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τον χώρο μας συνολικά είναι πως θέλουμε τον Φάρο στις νέες συνθήκες που το δημόσιο δεν θα έχει τον πρώτο λόγο αλλά ούτε και τους αναγκαίους πόρους ώστε να παρέχει τις αναγκαίες υπηρεσίες.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Φώτης Ζάκας
Sent: Tuesday, November 28, 2017 9:30 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] μην πλήττετε το φάρο.

ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΙΜΈΝΟς ΝΑ ΑΠΑΝΤΏ ΣΤΟΝ ΚΑΘΈΝΑ
ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΔΗΜΌΣΙΑ. ΔΙΕΥΚΡΊΝΗΣΗ, ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΈΡΙΑ, ΕΊΝΙΑ Η
ΚΡΑΤΙΚΉ ΕΠΙΧΩΡΉΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝ ΕΒΔΟΜΉΝΤΑ ΧΙΛΊΑΔΩΝ ΕΥΡΏ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΈΡΑΜΕ
ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΕΚΑΤΟΝ ΕΝΕΝΊΝΤΑ ΧΙΛΙΆΔΕς. ΌΣΟ ΑΠΌ ΤΟ ΠΌΣΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΕΙΣΠΡΆΤΕΙ
ΚΑΙ ΞΟΔΈΥΕΙ Ο ΦΆΡΟς ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΊΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΌ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΌ ΠΟΥ
ΚΑΤΑΤΊΘΕΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ. ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΌ ΜΟΥ ΜΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΌ ΜΟΥ ΚΕΊΜΕΝΟ
ΔΕΝ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΈΣΩ, ΑΠΛΆ ΑΠΟ ΤΗ ΘΈΣΗ ΜΟΥ ΈΚΑΝΑ ΚΆΠΙΕς ΕΚΤΙΜΉΣΕΙς ΚΑΙ
ΣΚΈΨΕΙς. Ο ΚΆΘΕ ΣΎΜΒΟΥΛΟς ΕΥΘΊΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΨΗΦΊΖΕΙ. Ο ΦΆΡΟς ΈΧΕΙ
ΤΡΊΑ ΠΡΌΣΦΑΤΑ ΑΝΑΚΕΝΙΣΜΈΝΑ ΣΤΟΎΝΤΙΟ, ΧΡΕΙΆΖΟΜΕ ΑΝΑΓΝΏΣΤΕς, ΚΑΙ ΤΗ ΒΊΛΗ,
ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΔΟΙΗΚΏ, ΣΥΝΔΟΙΗΚΏ. ΣΤΗ ΖΩΉ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΩΜΊΖΩ ΌΤΙ ΕΠΈΔΕΙΞΑ ΔΗΛΕΊΑ,
ΘΑ ΈΛΕΓΑ ΤΟ ΑΝΤΊΘΕΤΟ ΜΆΛΙΣΤΑ. ΦΏΤΗς.