Αγαπητοί φίλοι. Απευθίνομε και στους δυό. Είμαστε και μεγάλα παιδιά,, αλλά
κυρίως γνωριζόμαστε. Αν κάπιος έχει να πεί κάτι που θα συμβάλει στην πρόοδο του
χώρου και εν προκιμένοω του φάρου ας το πεί. Εκατέρωθεν αντεγκλίσεις δεν
εξυπηρετούν κανέναν. Σπύρος

3 Δεκ 2017, 11:36, ο χρήστης «Χρήστος Χαζτής <hatzi...@gmail.com>» έγραψε: