Jordi, m'agradat molt el que has afegit de la llengua. Ens ho havíem deixat, i
hi aportes alguns arguments bastant nous per mi. Ara bé, com està ara, sembla
un pegat al document. Hauríem d'integrar-ho amb l'estructura que va establir
en Joan. Us sembla bé?

La meva proposta seria afegir aquest paràgraf com un aspecte més, juntament al
programari lliure i els formats oberts, de la situació actual de les TIC;
remarcant que aquest és un aspecte diferenciador de les TIC a Catalunya, un
aspecte que els agrada molt als polítics catalans.

Després, al final, fem un apartat amb una llista de reivindicacions concretes
en aquest aspecte que es pugui preguntar 'si o no?'. El podríem
anomenar 'Disponibilitat de recursos llingüístics lliures'. Els punts podrien
ser:
 - Elaboracio de tal i tal eina o recurs
 - Que les eines siguin usables en les diferents plataformes
 - Posar-los a disposició del ciutadans lliurement
 - Donar-ne difusió (amb campanyes, anuncis, rodes de premsa, formació)

Us sembla bé el canvi estructural? Si no dieu res en contra, o ho canvieu
vosaltres abans, ho canvio jo a la nit.

On Tuesday 03 October 2006 16:28, Jordi Mas wrote:

> He afegit aquesta part a l'esborrany sota el títol "Recursos lingüístics
> lliures"
>
> Salut
> --
>
> Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
> Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
> Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/

> Més informació a http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL
> Arxiu públic: http://www.mail-archive.com/orglliure%40www.softcatala.net/

David García Garzón
(Work) dgarcia at iua dot upf anotherdot es
(Home) vokimon at telefonica adot net
http://www.iua.upf.edu/~dgarcia