> Hola Mar,
>
> gràcies per haver donat una empenta a la llista.

Hola toni, gracies pel rescat! :), em fa peneta que aço estigui un poc
dormit,.
Crec que sobretot ens falta vorens les cares un dia almenys i xerrar
tots/es ja que es una cosa que neix i es planteja actuacions locals. Tenim
propania geografica.
Si ningu sugerix alguna data, en un proxim missatge dire un dia i un hora
en bcn, sense ninguna xuleria, nomes per a fer-ho facil i per a intentar
que rutlli la cosa.

> [...]
>
> Paral·lelament, aviat també seran les eleccions al Parlament de les
> Illes Balears i al País Valencià
> http://ca.wikipedia.org/wiki/Eleccions_al_Parlament_de_les_Illes_Balears_de_2007
> http://ca.wikipedia.org/wiki/Eleccions_auton%C3%B2miques_i_municipals_al_Pa%C3%ADs_Valenci%C3%A0_(2007)
> i pot ser molt interessant aprofitar l'experiència que es pugui haver
> recollit per al cas del Principat, si bé, és necessari com sempre, que
> hi hagi algú que conegui bé aqueixa realitat tant a nivell d'implantació
> del programari lliure com també estrictament polític.

Jo es que crec, veient-lo un poc des de fora(pais valencià), que 'hem
fallat' a la generalitat(encara que publicar la noticia del concurs en
lafarga amb 13 dies d'antelacio no es massa just tampoc) de no poder haver
presentat 'desde la/les comunitat/s'(podria haver sigut esta org!?) una
candidatura al concurs de consultoria per a la implantacio de pl a 'TOTS'
els deparments. L'objectiu final de la consulta es saver 'per a quan
podriem' i 'quant costaria'. No vull dir amb aço que 'ara ja son bons,
deixem-los estar'.

Almenys, quan es publiqui la consultora guanyadora podem oferir tot el
suport(gratis..) per a eixos presupostos de migració.
Espero que estiguem mes preparats, per a si el govern valencia o balear
s'anima a algo paregut.

> [...]
> mateixa estructura de la plantejada organització. Idealment aquesta
> anirà perfilant-se fruit d'aquest debat.
>
> De totes maneres, aprofito per a comentar què en penso d'alguns dels
> punts que has introduït. He aprofitat també per a recuperar comentaris
> d'en Quim i n'Alfons que s'havien perdut en la darrera edició.
>
> Pel que fa a la discussió de l'àmbit territorial, enllaçant-ho amb el
> tema de la llengua, tal com ha suggerit en Qui; jo partiria del fet de
> plantejar coses per fer, com ara les que he comentat més amunt. Si les
> coses frueixen, ja es parlarà de paperassa.

Val, si, la paperasa es nomes una mes a fer, i no de les primeres,..

> A l'hora de la veritat, pel
> que fa a temes legals, on pugui ser una entitat no importa massa, el que
> importa és que i on es faci feina. Com a exemple, Softcatalà legalment
> és una associació mallorquina.

Vaja, que be!.. en cas de fer una federacio, ja hi ha una asosiacio balear
candidata!..

> Pel que fa a la llengua, crec que és natural que el català sigui la
> llengua vehicular que s'empri; en aquesta mateixa llista, que seria
> l'embrió de l'organització que es discuteix, ja ho és.
> Si algú hi vol participar, i té problemes per a fer-ho en català però
> amb la voluntat d'aprendre'l, i ho fa en castellà, francès o anglès atès
> la situació sociolingüística del nostre país, compto que ningú tindria
> una actitud de rebuig...

Ole mi ninyo!, que be que escrius!

> Pel que fa a l'hostatge web i el domini, el primer que s'hauria de
> decidir és pel que fa al manifest i la recollida de signatures, si
> s'escau. S'està utilitzant els recursos de Softcatalà fins a una
> ubicació millor, fins que maduri tot això.

res mes a dir,

> És fora de tema però, què vol
> dir que SC no és lliure? :P

em referia(tal com vaig reeditar al wiki) a que la web de softcatala.org
no es programari lliure(gran perdò si m'equivoco), apart que publicita
programari privat (eii, jo crec que no esta mal fer-ho 'es una manera
d'introduir pl a qui acudeix a descarregarse la xp catalana') pero que per
aixo, no podria ser considerada un home per a una orglliure tal i com tu
crec que també dius a dalt..

> La màquina de SC es troba al costat
> físicament de la de lliure.cat, gràcies a la cura d'en Carles Mateu. En
> darrer terme, tots nosaltres, i per descomptat ell, hem de decidir
> quines infraestructures i recursos cal utilitzar, i també algú que es
> responsabilitzi de les tasques associades a l'administració del sistema
> i el web.
>
> Per a acabar, com veieu la resta fer un darrer repàs a les idees
> escrites i mirar d'articular-les en la situació present?

Vaa,, dieu algo!!