Hola,

On Feb/01/2007, Sebas vila wrote:

> * sobre LinKat

[...]

> - LinKat no és nomes el CD; és molt més complex!! és possibilitar que

(Cometré l'error que diré que hi ha gent que crec que comet)

Jo vaig llegir-me, fa ara 2 anys i poc, el plec de condicions de la
Linkat. Hi ha qui pensa que la Linkat és només un CD, allà hi havia
escrit que hi havia varies distribucions: servidor, clients autònoms,
clients del servidor, clients lleugers (potser els dos clients eren el
maateix).

Resumint-ho: era una configuració semblant a DebianEdu (o és
DebianSchool?), amb servidors LDAP i tota la pesca.

Apart, del què comenta en Sebas: suport de varis nivells, etc.

Aquí s'ha comentat de portar a terme "com una linkat". El projecte
Linkat no és remasteritzar una Knoppix, crec. Evidentment: una part del
projecte Linkat (la que tots veiem des de fora) sí que ho és, però diria
que és una minsa part.

Per altra costat: es deia si donar suport o no al projecte Linkat. Jo
vaig dir que sí i confesso que sense haver-me instal·lat la Linkat, i
després del mail de l'Orestes n'estic arrepentit, d'haver dit que sí.
Tal com algú va proposar, podriem donar suport al "Programari Lliure a
tots els àmbits, educació inclòs". O donar suport "al projecte Linkat",
no "a la Linkat d'ara". Una cosa més lleugera, no sé si m'explico ni si
és possible :-). Ni si cal, tal com deia en Sebas

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona