si pau, tens raò que es més important a hores d'ara es el manifest, només
plantejava si era bó fer-lo tant lleuger que només inclogés propostes que
un partit/representant polític municipal es pogués comprometre a
fer/signar/adherirse. La gent normal també, però secundariament i per a
facilitar que aquestos representants signen alvore molta gent ja.

Vull dir, que estudiem i incloguem només les coses que estant a l'abast de
un concejal/alcalde de un municipi.. centrar-nos només en aquesta
audiència, deixant lo que poden fer els de la gencat/etc.. per a un altre
manifest i lo general/explicatiu/introductori per a la redacció dels
estatuts,...

Jo aniré fent(amb l'ajuda de una companya filosofa :) respecte als
estatuts, intentaré haver desenvolupat tot paralelement per a finals de
març i espero que siga d'ajut.. per a la proxima quedada..

me abro i me piro per uns dies.. estic massa mailodependent..

Vaja bé a tothom/dona..