Assalamualaikum...kawan2...
apa kabo semua?

saya sebagai guru ICT area bidor, Perak yang memang minat
OSS,,kalo...boleh aplikasi dalam OSS..
tapi bukan senang...memang bukan senang..
apapun saya usaha juga dlm lab komputer sekolah saya,,install edubuntu
+ Windows XP..
ada la 7 biji pc.
Mohon la..kalo sapa2 yang tinggal area ipoh or dlm perak...mari la
kita saling bantu membantu..
untuk memperluaskan OSS ni..
Sekarang ni,,dh berjalan projek edubunt bersama pelajar-pelajar
Pendidikan Khas. (6 orang pelajar)

Mohon bantuan,,kalo sapa2 yang ada idea untuk mengembangkan aplikasi-
aplikasi dalam edubuntu tersebut.
dapat la berkongsi bersama2....
Penggunaan setakat ini :
1. open office
2. tux paint
3. tux typing
4. tux math

setiap minggu..saya berfikir2....apa lagi boleh di ajar kepada
pelajar2...ni..?
Sedikit perkongsian...daripada saya...

--
Join Open Source Developers Club Malaysia http://www.osdc.my/