@MASOKIS :

masokis nak tanya ni.... minta maaf lah ya..

masokis silap ke pergi sibuk2 beri pendapat ttg my1os tu ?

mana ada silap nya... masalahnya kat luar sana, My1OS ni baru lagi.. dah
kena tibai secukup rasanya dengan "GNU" dan juga "RED HAT" statements
bla..bla..bla... tu yang salah tu..

@Cikgu Haris:

> Saya minta izin daripada semua untuk uruskan perkara ini secara terus.

Semoga ia membawa penyelesaian kepada semua ini, Insya-Allah...

@Maulvi:

> Kalau tak betul, kita balun!  ;-)

Kalau tak betul, kita hentam secukupnya! Buat FB page .. anti-sana anti-sini
[apa la orang2 zaman sekarang ni]

@Imran

> Apapun, sekurang-kurangnya ada balasan dari pihak yang berkenaan.

Lewat pun tak pa, yang penting dapat tahu yang sebenarnya/ komen dia
sendiri, dari diam je, lagi orang marah

*Fariz Luqman*
The Chairman of SimpleLinux
Visit: http://www.simplelinux.tk