salam..

adakah kelajuannya sama sahaja seperti di SMK Taman Tasik, Ampang dan SMK
Pandan Mewah, Kuala Lumpur [dan banyak lagi sekolah sekitar Ampang] yang
menggunakan ADSL 1.Mbps?

dan lagi satu, saya cadangkan [patutnya] dipasang kawalan yang lebih ketat
lagi untuk melayari laman web di sekolah kerana warga2 yang cerdik [macam
saya] dengan mudah menerobosi firewall hahahaha [guna proxy je pun..] patut
pakej ni skali la dengan protection yang sedemikian :)

*Fariz Luqman*
The Chairman of SimpleLinux
Visit: http://www.simplelinux.tk
Fb: http://facebook.com/simpleLinux