Salam Azhar,

Terima kasih atas maklumbalas. InsyaAllah, En. Azhar dan rakan-rakan
komuniti akan dimaklumkan tentang perkembangan dan aktiviti-aktiviti
yang akan dijalankan nanti. Lebih ramai orang, lebih banyak idea dan
tenaga.

p/s: Pasukan SK Sena juga hadir di FOSS Day UniMAP 2010, tapi bersurai
awal (sebelum solat Jumaat) sebagai persediaan untuk ke OSS Day
Putrajaya. Tapi, saya sempat hadir dalam kuliah En. Azhar di MOSC 2010
- Installing Linux on An Old PC.