I still do hope to see MakCik PC with Ubuntu Remix..ada siapa-siapa boleh
dapatkan device tu tak? :p

2011/3/9 Khalid Mohd <ichinee...@gmail.com>

> terima kasih kepada rakan di osdc.my kerana sokongan yang diberikan. sila
> beri tunjuk ajar. kami di FiMOS akan sentiasa mengambil positif setiap
> teguran dan kritikan dalam menambahbaik FiMOS. diharap rakan2 sudi memberi
> tunjuk ajar.

>  --
>
> MOSC2011 http://fb.me/mosc2011
>
> MOSC Survey 2011 Awareness Of OSS Certification
> http://survey.mosc.my/mosc-survey-2011-awareness-oss-cert

--
Muhd Syazwan @ jipang_menjerit

http://about.me/syazwan/bio

http://blog.ubuntuseekers.com
http://blog.syazwan.co.cc

jipangmenje...@gmail.com
jipang_menje...@ubuntuseekers.com

One Online Radio :: Radio yang Suka Bercakap
http://radio.syazwan.co.cc