Saya mengucapkan agar projek FiMOS ni berjaya. Semoga mencapai sasaran
yang hendak dicapai.
Semoga pembangunan FiMOS ni berterusan. Saya cadangkan agar buka 1 IRC
@ FORUM @ Mailing list
tersendiri dari FiMOS. Supaya boleh dirujuk untuk tujuan dokumentasi,
penyelidikan, aduan masalah dan sebagainya. Lagipun memudahkan pihak
pembangun untuk merekod dan menapis informasi.sepanjang saya menuntut,
saya minat untuk mengali hasil pembangunan anak tempatan. Saya pun tak
tahu kenapa..cuma saya rasa, saya suka menkaji dan belajar.

Bagi saya, OSS yang utama ialah sistem operasi iaitu linux. barulah
dituruti dengan perisian. nak bawa nama sistem-operasi ni mesti
susahkan ? saya pun tak manpu.. tapi saya dah ada mencuba banyak kali.
sangat susah. Jadi, mungkin pihak FiMOS boleh tunjuk ajar sedikit
sebanyak bagaimana R&D dibuat.

pandangan saya, semua komen harus diterima dan difikirkan. Ambil yang
menjadi kekurangan itu untuk dibaiki. yang lain, boleh diabaikan
sahaja. Sejarah mengajar kita untuk meperbaiki kesilapan. Saya juga
minta maaf sebab my1os dahulu, niat saya nak belajar mcmana hendak
remaster sesebuah distro... tapi ada yang salah faham pula.. tapi
semua dah selesai, alhamdulillah  :)

saya juga dah cuba fahami (http://www.opensource.org/osd.html) maksud
sumber-terbuka. semoga perjalanan FiMOS berjalan lancar. bergitu juga
dengan pembangunan sistem operasi seperti oshirix , simpleLinux &
lain-lain lagi serta pembangunan perisian. Selamat maju jaya..... :')

P.s : maaf.. pakai taip je, tak sempat nak susun ayat . cuma nak
melontarkan 1 pandangan.
--
VISIT ME @ HTTP://WWW.MASOKIS.COM