Untuk permulaan kita buat dulu local mirror base on our capasity. No need to
push or complaint about .MY not having mirror and our telco or gov dont do
anything.

What we can done is collect all our members that have UNIFI acc. So kita
akan ada database sesiapa yang berminat dan sudi nak sedekahkan bandwith
mereka sedikit tak kisah la 5MB ke 10MB ke 20MB ke janji ada contribution
untuk mirror.

Ada setuju mahu sedekah! "Sedekah"
<http://amalansedekah.blogspot.com/>mempunyai 7 kebaikan yang akan
anda dapat bak kata hasanudin

"Sedekahlah anda sebelum anda disedekahkan" :P

Lepas tu baru kita bincang apa yang perlu untuk nak setupkan mirror ni mcm
bro Haris, Maulvi & Sharuzzaman cakap tadi.