From: otrs-de-boun...@otrs.org [mailto:otrs-de-boun...@otrs.org] On Behalf Of
Nicola Tiling
Sent: Friday, July 23, 2010 11:01 AM
To: User questions and discussions about OTRS.org in German
Subject: Re: [otrs-de] Bilder in Ticket & FAQs

Du solltest bei Problemen die Logfiles  OTRS konsultieren.

Darin wirst Du vermutlich finden:

        "Module Kernel::Modules::PictureUploadFAQ not registered in
Kernel/Config.pm"

Dann suchst Du in "Sysconfig" nach "PictureUploadFAQ"

Du findest das dann unter

        "Frontend::Agent::ModuleRegistration"

Dort mußt Du

        "Frontend::Module###PictureUploadFAQ:"