Assalamu'alaikum.w.w.

   'Ncik ghani.
Bukan anak saya dekat KL tu, tapi adik dan kakak saya.
Nanti saya bagi tahu beliau nombor handset 'ncik
ghani,
boleh beliau talipon 'ncik ghani.
   'Ncik ghani dah bepusing-pusing dekat BBB tu yee ?.
Tak payah lah pusing-pusing, pegi dekat gas stesyen
Shell dekat  syeksen 6 tu, tanya dekat situ mana
kedai orang Minang. Kalau dah jumpa "uni" tu, tanya
je.
"Hari ni buat Sate ke tak ?"
sebab kekadang, dia orang tak buat tu.
Kalau tak ada, 'ncik ghani pegi dekat hentian Kajang,
dekat kedai Melayu "Sri Tangkas" tu, tanya pulak
samada dia orang buat Sate Minang ke tak ?.
  Aiii, kalau tak ada juga, pakse pegi Raja Alang
laah,
biasa bapak tua pakai songkok putih tu buat dah tu.
Saya kerap makan Soto "Minang" dekat situ.

Wassalam

St. Sinaro