Nan jaleh, kanyatannyo Amerika nan dulu sampai kadaerah terisolir
di Aceh Barat dengan project bantuan terbesar sesudah parang dunia
kaduo. Dengan jumlah personil nan paliang banyak diantaro bantuan
asing. Dengan kecanggihan peralatan nan sangaik modern.

Kalau balamo-lamo dan indak ado urusan jo bantuan kamanusiaan,
ambo juo akan sato mausia bule-bule tu.

Semoga ke-gemetaran uni is indak balamo-lamo.

Wass
mak Ban
~~~~~~~

( dikuduang ........... kaan lah dibaco juo )