Sanak StSinaro, sanak Palanta Kasadonyo :

Manuruik ambo, awak tu ndak paralu mandakek an diri bana ka nagari ma
pun...........
Awak adolah awak........awak nan punyo SDA yang ba limpah...harus pacayo
diri....jan namuah di aka i urang kekayaan awak.....
Tapi dalam pargaulan International....harus pandai2....jan di peras urang...di
pabudak urang...
tapi indak pulo bamusuah an......kalau paralu karajo samo nan indak mangganggu
aqidah.....
buliah2 sajo......tapi iyo kalau indak ado ilimu alun bakilek alah
bakalam.....bisa di kicuah urang beko......
Sabananyo kalau lah pandai mandakek an diri ka Tuhan.........aka2 buluih
bangso2 nan lah dijaleh an dalam Al Quran bahaso inyo akan taruih ma akai umat
Islam......pastilah awak tahu langkah2 tipunyo tu......sarupo main
catua......10-30 langkah kabalakang lah tabaco.......

Jadi aktifitas Amerika di Aceh dan juga Arab Saudi.......ada unsur politis
nyo........tarutamo Amerika memang ado rencana nyo di Aceh tu.....lah banyak
nan tahu tu mah....tarutamo dikalangan pangusaho.....ado nan dipanggia ka
kadutaan untuak bakarajo samo........kini ko tagantuang nan mambaco kama arah
langkah nyo tu....nio bamanfaat atau indak untuak Aceh atau Bangsa
Indonesia....tagantuang pemimpin2 awak mamain kan buah catua tu......

Wassalam
Eky