Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh,

Buliah pulo ambo anak ketek ko sato ciek, alah banyak dari babarapo hari
ko mamak2 awak yang di Lapau ko maluruihkan masalah Bundo jo Rahima,
saluruhnyo untuak tujuan yang sangek tapuji, tapi pihak Bundo dan pihak
Rahima masih bausaho juo untuak mambari argumen2 yang ambo raso akan
mamparunciang keadaan dan akan manambah rumiknyo masalah ko dan akan
manjadikan jauahnyo hubungan tarutamo pribadi kadua belah pihak.

Ambo sendiri dengan ado masalah ko (antaro Bundo jo Rahima), taruih
tarang indak akan marubah raso hormat ambo ka pihak Bundo sebagai urang
tuo dan pioneer / founder dari RN ko, dan sabaliaknyo ka Rangkayo Rahima
ambo indak akan bakurang juo raso hormat ambo do sebagai salah surang
pancaramah agamo (Islam) di RN ko, sekalipun kalua dari visi dan misi
RN, tapi agamo ambo raso adolah nomor satu dulu atau yang harus
didahulukan dulu bagi umat manusia, satalah itu baru buliah yang lain2,
adat, ekonomi dll.

Jadi ambo raso, Bundo dan Rahima untuak badamai sajolah dan saliang
mamaafkan, anggaplah iko sabagai jalan untuak mampaarek hubungan pribadi
di tahun yang baru ko, dan demi tatap jayanyo RN ko, ambo caliak
dunsanak2 awak di panjuru jagaik raya ko satuju dan galak ketek, he he.

Kalau baitu batanyolah awak ka MakNgah ciek dulu, angko bara kiro2 kalau
nyanyi KIM kalau dipakai kalimaik sbb:
......, lawan barek konco palangkin, ............ dikocok batu dikocok
kalua, 84 jo 5 bapilin.

Sakian, banyak maaf,
Wassalam, Syb.