Assalamu'alaikum WW

Okay dech Mak St Sinaro....., ambo tunggu lah jawabannyo....kok dapek nan
tarang dan aplikatif.....
soalnyo kalau wacana ka wacana.....tatap sajo wacana ka wacana juo .....

Misalnyo bak awak berencana ka pai ka bulan....tantu dimulai dari one
step....taruih ado milestone-nyo.....hehehe...nah tahapannyo kan lah
dimulai....dimulai dari diri sendiri...taruih kok ado lembaga yang
samparono......, tingga kini....nan alun ... aa bana tujuan- akhir awak
ko...soal harato pusako iko....

Misalnyo kok awak tatap jo pandangan Inyiak Dr (H Abdul Karim
Amrullah-Ayahnyo Buya HAMKA) baraso harato pusako itu adolah harato wakaf
dari moyang zaman daulu....tantu lain bana jo harato pusako ka dibagi-bagi
sasuai jo hukum waris Islam.....atau apopunlah..... step-step-nyo akan
balain dan batujalan-nyo akan balain pulo.....

Sakali lai...ambo akan manunggu jawaban barek dari Mak Sinaro......

Wassalam
Z Chaniago - Palai Rinuak - http://www.maninjau.com
Alam Takambang Jadi Guru