Ass. Wr. Wb.

Dunsanak ambo mintak maaf, ndak manguduang email dibawahko.
Pak Chaidir ambo maklum kekecewaan pak Chaidir terhadap milis, sabananyo
mari kito caliak baliak apo itu milis, milis hanyo sebuah alat
komunikasi. Untuak efektifnyo awak mangirim sebuah berita ka urang
banyak, ndak paralu manulih emailnyo ciek2. Sekumpulan urang nan punyo
keinginan samo bagabuang dalam sebuah grup milis.
Kebetulan Rantaunet adolah milis minang pertamo di dunia maya sajak thn
1992, konsennyo ka minang, beberapa pendiri masih ado di palantako.
sapendek nan ambo tau, sajak bagabuang dan sato mambantu dapua thn 2001
dulu milis rantaunet selalu bausaho untuak netral indak pernah bapihak,
sesepuh2 rantaunet salalu manjago rantaunet, aturan milis nan paliang
jaleh dan demokratis manuruik ambo. Kalau ado sacaro person nan
mancimeeh itu baliak ka urangnyo ndak milisnyo doh pak.

Sesepuh rantaunet alah acok juo mangingekkan ka palantako supayo fokus,
kok ka mangaji ka ado milis surau, kok soal ekonomi ado Gebu Minang, kok
masalah minang silahkan di rantaunetko, diharapkan kesadaran anggota nan
posting.
Sebaagian besar anggota rantaunetko, manjadi anggota di milis surau jo
milis gebu minang. Jadi kalau ado anggota palanta nan mangirim cross
posting tantu inyo akan manarimo 3 email yang samo. untuak nan sato
lewaik jalur swasta tantu mamakiak rekening telponnyo.

Satantang milis efektif,
Untuak mambahas nan agak specific di palantako iyo agak susah mak,
dipalantako babagai bagai macam urangnyo baiak dari segi profesi, dan
kesempatan untuak badiskusi dan suduik pandang nan babeda.

Untuak fokus sarancaknyo buek biliak ketek sarupo nan disarankan mak
Darul, ado nan mamoderatori diskusi. Sacara objectif email nan bagalau
ndak di loloskan ka biliak. Dulu rantaunet ado biliak2 ketek nan fokus,
ado biliak ekonomi, biliak bundo kanduang, biliak rang mudo, biliak
budaya. Saketek banyaknyo pernah juo mambuek satu gebarakan di biliak
ekonomi lahirnyo Minang Inc nan indak jaleh pulo perkembangannyo, biliak
rangmudo jo kegiatan sosial ka panti jompo, Biliakko ndak aktif lai dek
ndak nan bisa mangurus sacaro intensif.
Kalau diskusi ingin terbuka sarancaknyo lewaik forum di sebuah website.
Rantaunet punyo website www.rantaunet.org bisa dibuekkan forum, silahkan
buek wacana dulu di posting di website Rantaunet bisa badiskusi nan agak
fokus disitu.
Disurau ado pulo websitenyo www.surau.org ado forum diskusi.

Di website www.cimbuak.net sabagai portal minangkabau juo ado forum
diskusi, kini di cimbuak nan agak banyak peminatnyo iyo masalah tanyo
jawab adat nan di moderatori oleh Mak Bandaro Labiah. dan banyak urang
minang di malaysia mancari asal usul lewaik cimbuak.

Itu saketek pandangan ambo, kok ado nan salah tolong dibari maaf.

Salam
Is St. Marajo 37 tn
Admin di www.cimbuak.net
Sato pulo saketek mangurus milis rantaunet

--
  Is Sutan Marajo

http://www.fastmail.fm - Same, same, but different…