--- Tanjuang Heri <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Tolong dibaca aturan di footer dibawah
> --------------------------------------
>
> Setuju kalau dari segi AGAMO. Kalau manuruik ambo,
> urusan agamo, adolah urusan masing masing umat
> dewasa dengan Khaliknya. Dosonya si A tidak bisa
> dilimpahkan ke si B dan sebaliknya. Doso satu umat
> tidak bisa ditanggung oleh umat lain.

Batua, tapi mambiakan urang lain babuek doso, juo
ikuik
badoso malah batambah-tambah doso tu kalau inyo tau
apo nan dibuek urang tu adolah doso.
Kalau si A babuek doso, inyo akan manangguang dosonyo
sorang, si B ndak kanai dek doso itu. Kalau si B tau
si A babuek doso dan inyo indak malarang, mako si B
dapek doso mambiakan (bukan doso si A), dan malah bisa
jadi labiah gadang (dari doso si A) kalau inyo tau apo
nan dikarajokan si A adolah doso.
Redha jo kezahliman adolah zhalim.
Baretong dulu sanak jangan asal ngomong.

Tapi apokoh
> agamo bertujuan membuat umatnya sengsara seperti
> yang masih dirasakan oleh para"gay" alias homo di
> Ranah Minang? Manuruik ambo, nan paralu dibatasi
> adolah perbuatan amoral, baik itu dari homo ataupun
> hetero, seperti berzina di depan umum. "Berzina"
> harus diinterpretasikan dengan hati hati, karena
> kata kata ini sangat sensitif sekali, tergantung
> dari sisi mana kita menilainya.

Sanak baretong elok-elok lah.
Gay atau lesbi bukan hukum alam, babeda jo banci alias
bujang gadih atau anak jawi atau aa lah istilah nyo.
Gay atau lesbi ko indak paralu urang tu BG atau banci
bagai doh. Lelaki/perempuan normal biaso bisa
melakukan praktek homoseksual tanpa ado unsur/sifat
banci dalam dirinyo. Iko lah nan manimpo ummat Nabi
Luth as.
Buliah jadi ado urang nan basifaik banci ko, tapi ndak
pernah melakukan praktek homoseksual dan bahkan taat.
Jan dicampau aduakkan sajo duo hal ko. Gay gay,..
banci banci,... balain barang tu mpuang.
 Nah, kalau lai mangarati baa nan berzina ko indak
buliah, mako praktek homoseksual ko labiah indak
buliah lai. Kalau berzina hukumannyo didera 100 kali
untuak urang nan alun pernah kawin, tapi dirajam bagi
urang nan alah kawin. Kalau homoseksual kecek Nabi saw
:
"Bunuhlah keduanya, apakah yang berperan sebagi lelaki
atau sebagai perempuan" (dik Ridha tolong rawikan
Hadits ko).
aaa... kan jaleh tu.
Jadi ndak ado caritonyo doh, ka mambia-biakan urang
takah iko babuek sakandak hatinyo, apo lai di ranah
Minang.

>   Pertanyaan: Lebih baik mana seorang homo yang
> tidak taat shalat, tapi tidak korupsi, tidak
> membunuh, tidak menggunjingkan orang, tidak fitnah
> dari pada seorang umat"hetero" yang taat shalat
> (kayaknya), bersadakah gede gede, tapi menjilat,
> fitnah, korupsi, sikut kiri sikut kanan, selingkuh
> dll? Hanya sebatas pertanyaan lho :-) Kalau ada ug
> mau renungin ya silahkan. Tidak bermaksud untuk
> berpanjang lebar. Cuman introspeksi saja.

 Alaaa... ndak baretong dulu baru mangecek.
Samo jo takah iko, ado urang surang, nyo ndak
sumbayang do, tapi elok, rukun di rumah tanggo, elok
jo anak bini. Dan ado pulo urang surang, nyo lai
sumbayang, lah pai haji bagai, tapi bagalinsam pinsam
se jo anak bini.
Aaa... maa nan labiah elok di mato Tuhan ?.
 ... Indak buliah sumbarang jawek do,
...aaa.. ko jawek nan diajakan.
  Sayang urang nan indak sumbayang tu,... kalau nyo
sumbayang, tantu labiah elok lai.
Nan ciek lai, .. ndeeeh untuang urang tu lai
sumbayang,
lai pai haji, kalau indak... bisa makan urang nyo tu.
...aaa  baitu.
Jadi jan sumbarang bakomentar lalu menyebelahi
pendapat
nan lah jaleh-jaleh ado larangan Allah swt. ateh nyo.

>   Dengan adanya anti homo ini, jangan jangan di
> Ranah Minang, laki laki yang berjalan sambil
> pegangan tangan, saling berpegang bahu dsb akan
> dicap sebagai Homo. Sedangkan hal ini sudah jadi
> kebiasaan di Minang, bener ga? Atau saya salah kali?
> Yang gawatnya lagi, mamak yang bermain sama ponakan
> lakinya karana sayang sebatas hubungan mamak
> kamanakan bisa bisa dianggap sebagai pedophilia
> lagi, wah ngeri  kalau semua udah
> diradikalisasikan.

 Urang Minang lai indak takah itu do mpuang, Islam pun
tidak menyuruh orang melakukan dakwaan kalau bukti
belum jelas. Untuk orang berzina saja, harus ada saksi
 4 orang lelaki. 4 orang dengan mata cerah, terang,
tidak buta atau rabun... kalau ada saja cacat di
antara 4 orang itu, maka hukum tidak bisa dijatuhkan,
dan bahkan saksi yang 3 lagi akan terkena hukum
menuduh orang berzina.
...aaa... kan susah. Jadi jan sumbarang manjatuahkan
tuduhan urang Minang takah iko takah itu.
Sakali lai bapikia lah sabalun mendukung pendapat yang
lah jaleh sasek tapi di kamuflase jo kato-kato dan
dakwaan-dakwaan.

Wassalam

St. Sinaro