Ajo Suheimi.,

  Ambo adopulo kaset Pitaruah Ayah tu. Iyo bana rancak.
  Apokah masih banyak ayah seperti nan diperankan
  oleh Yus St. Perpatih tu kini? Kalau maliek dilapangan
  banyak adaik nan ditabrak oleh generasi mudo awak.
  Ambo mancaliek nakan-nakan ambo diranah maupun
  di Jakarta, yo bana jauah dari harapan.
  Antah baalah masa depan adaik Minangkabau beko.

  Wassalam
  dutamardin

suheimi ksuheimi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Ajo Duta Yth

Ado kato-kato nasehat seorang ayah pada anaknya,
sekaligus menyampaikan seluk beluk adat di minang
kabau termasuk pantun dan pepatah petitih yg dikarang
oleh Yus dt perpatih dilantunkan dalam beberapa
buah kaset. Demikian tertariknya saya, saya simak dan
saya tulis. Tulisan ini sangat bagus dan sangat
berharga. Untaian katanya saya kirimkan ke Rantau Net.
Jelas saya sampaikan disana saya hanya menuliskan apa
yg di ucapkan oleh bpk Yus Parmato. Sekali gus dg niat
mengangkat nama besar beliau, semoga yg membaca
berminat memiliki kasetnya dan ini jadi pelajaran bagi
kita suku Minang Kabau yg ada di seantero dunia.
Namun pitaruah ayah ini terhenti kerna ada kritikan
dari pemirsa yg mengatakan saya mengambil hak cipta.
Dan menayangkan ciptaan orang lain tanpa minta izin
pada yg bersangkutan
Memang saya sudah mencari beliau tapi tak pernah
bersua. Yg Bertemu adalah Yus dt yg lain, saya kira
beliaulah yg Dt Perpatih ternyata bukan.
Saya coba sajikan apa yg saya dengar sebagai
penghormatan yg tinggi utk bapak Yus dt perpatih,
supoaya karyanya itu melejit dan jadi pedoman utk kita
sebagai urang awak
setiap kali membaca tulisan itu terbersit di hati ini
agar juga di ketahui orang lain, memang untaian dan
tutur bahasanya sangat bagus

salam teriring do'a

K Suheimi
--- dutamardin umar wrote:

> [...]
> Kalau tak sangajo manyingguang, capek minta maaf.
>
> Baa kalau mangecek ditampek rami? Lihat
> sakulilang, kalau ado nan
> labiah tuo dari awak, pakailah kato mandaki, sebab
> itu juo cocok sajo
> untuk sadonyo. Kalau disamo ratokan sajo, berarti
> adaik nan di ajakan
> ayah awak indak lakek dikapalo awak alias lupo
> atau memang indak
> taruih didikan itu kaawak. Antahlah......
>
> Tolong bantu ambo mangoreksi, mungkin ambo salah.
> Maklum diminta
> dek ampia seluruh umua ambo abih dirantau.

se Dunia, Juni 2008.

Any questions? Get answers on any topic at www.Answers.yahoo.com. Try it now.