Alaikumsalam kanda Saaf.,

  Yo bana dikanda tu...ambo setuju ado kurusuih tu. Kalau perlu
  ada milis sendiri untuk nan ingin baraja dan ado nan ingin volunter
  jadi guru. Ustad Yus Parmato nan terkenal jo kaset Pituah Ayah
  bisa diminat bantuannyo.

  Ado ciek lagi etika Minangkabau nan ambo suko satantangan
  pemimpin. Yaitu, pemimpin itu didulukan salangkah, ditinggikan
  sarantiang. Sangat tinggi maknanyo. Kalau dibanding jokebanyakan
  kini, pemimpin tinggi dilangik atau maraso tinggi bana, sementaro
  nan dipimpin jauah dilatak-an dibawah.

  Wassalam
  duta

Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Waalaikumsalam w.w. Adinda Ajoduta,

Iyo, baliak kantua pukua 19.00 ambo langsuang lalok,
tajago pukua 01.30. Sasudah sumbayang, ambo basilanca
mancaliak si 'imel'. Ma nan paralu dijawek, ambo
jawek.

Ambo memang mangharokkan adonyo samacam kurusuih etika
Minangkabau untuak nan mudo-mudo. Takana dek ambo,
ambo sandiri juo indak paranah mandapek kurusuih etika
Minangkabau itu. A nan ambo dapek adolah dari
pambacoan surang sajo jo mandanga suok kida.

Kini sabagian gadang anak mudo kito alah tapaku di
muko TV jo games Nintendo, bilo inyo ka mambaco buku
etika Minangkabau tu. Jadi indak bisa kito manyalahkan
mareka tu kalau mereka indak tahu jo adat dan budaya
kito. Di siko paralunyo kurusuih tu.

Wassalam,
Saafroedin Bahar

--- dutamardin umar wrote:

> [...]
> rancak itu kito didikkan ka anak kamanakan kito
> sacaro
> taratur, sabagai palangkok atau basamoan jo kito
> maajakan ajaran agamo Islam nan justru malatakkan
> akhlak pado tampek nan sangat tinggi. Mungkin iko
> bisa
> kito kambangkan sabagai salah satu conto dari wujud
> pangamalan ABS SBK dalam iduik kito saharihari.
>
> Kito patuik batarimo kasih kapada Dunsanak Yus Dt
> Perpatih nan alah manulih buku sarato mambuek kaset
> soal pituah nan takaik jo masalah akhlak ko.
>
> Baa kok kito ajakan ka nan mudo-mudo rangkaian

=== message truncated ===> Sukseskan Pulang Basamo se
Dunia, Juni 2008.

http://new.mail.yahoo.com

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, Juni 2008.
dengan mendaftarkan juga email anda disini dan kedua mirror diatas.

Sukseskan Pulang Basamo 2008
visit: www.west-sumatra.com
Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, Juni 2008.