Assalamu'alaykum w.w.

  ado nan talupo, lupo mambaok katinggalan, tinggapun indak disangajo

  ambo paelok-i nan kurang tapek :
  1 Kalau hanyo ka "mancukia-cukia kada" tapi indak ka mambarikan jalan kaluano
doh, tantu  banyak nan bisa, Nan paralu adolah baa mancarikan jalan kalua no tu

  2.Jadi mulai pukua 15.35 ( 22-Pebruari 2007) sabantako .... saharusno  mulai
pukua 14.35,

  Wassalamu'alaykum w.w.

  Bandaro Labiah

Bandaro Labiah <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
    Assalamu'alaykum w.w.

  Pak Suheimi sarato sidang palanta

  Kalau hanyo ka "mancukia-cukia kada" tapi indak ka mambarikan jalan kaluano
doh, tantu  nan bisa, Nan paralu adolah baa mancarikan jalan kalua no tu

  Satantangan pakaro Pitarauah Ayah, iyo ambo sato manyolang wakatu itu, karano
nan Pak Suheimi katokan adolah ijin dari Yus Dt. Parmato (kalau ndak salah ambo
manyabukkan baliak), nan satahu ambo Yus (alun / bukan datuak) Parmato,
bukannlah nan mangarang carito nantun, tapi Yus Dt, Parpatiah, Pendiri dan
pembina Sanggar Balerong

  Wakatu ambo mayolang dulu tu, lah ambo cubo manalipon baliau (engku Dt.
Parpatiah) tapi baliau sadang dilua kota, sadang marekam produksi nan lain jo
maambiak shooting untuak VCD, jadi ndak bisa mangecek jo baliau

  Alhamdulillah, di hari sahari nangko, hari elok kutiko baiak, sasudah mambaco
email Pak Suheimi, ambo talipon baliau, kato bajawek, gayuang basambuk, ambo
caritokanlah baliak baa mulo no Pak Suheimi mandanga Pitaruah Ayah tu sarato
kainginan malewakan palajaran nantun.
  Kajawek di baliau, Indak baa doh, silahkan, nan disayangkan baliau adolah,
baa mangko, "awak nan punyo anak, manga ko urang nan manggendong"
  Jadi mulai pukua 15.35 ( 22-Pebruari 2007) sabantako, alah babari ijin di
baliau untuak Pak Suheimi alih tulihkan / dilewakan di nan rami, karano
digunokan untuk mambarikan palajaran ka masyarakat umum, dan indak pulo
batujuan  untuak nilai komersil doh
  Kalau ado nan baniaik manabikkan dalam bantuak buku (tulisan) tantuno
bapulangkan ka baliau baliak

  Sakiro itu nan dapek ambo sampaikan kaba ka Pak Suheimi sarato sidang palanta
  Bari mauh kalau indak pado tampaikno

  Wassalamu'alaykum w.w.

  Bandaro Labiah
  *kalau Pak Suheimi ka mahubuangi baliau langsuang, bisa juo, karano nan ambo
sampaikan mungkin alun samparono", no telpon baliau ambo kirimkan via japri

suheimi ksuheimi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  Ajo Duta Yth

Ado kato-kato nasehat seorang ayah pada anaknya,
sekaligus menyampaikan seluk beluk adat di minang
kabau termasuk pantun dan pepatah petitih yg dikarang
oleh Yus dt perpatih dilantunkan dalam beberapa
buah kaset. Demikian tertariknya saya, saya simak dan
saya tulis. Tulisan ini sangat bagus dan sangat
berharga. Untaian katanya saya kirimkan ke Rantau Net.
Jelas saya sampaikan disana saya hanya menuliskan apa
yg di ucapkan oleh bpk Yus Parmato. Sekali gus dg niat
mengangkat nama besar beliau, semoga yg membaca
berminat memiliki kasetnya dan ini jadi pelajaran bagi
kita suku Minang Kabau yg ada di seantero dunia.
Namun pitaruah ayah ini terhenti kerna ada kritikan
dari pemirsa yg mengatakan saya mengambil hak cipta.
Dan menayangkan ciptaan orang lain tanpa minta izin
pada yg bersangkutan
Memang saya sudah mencari beliau tapi tak pernah
bersua. Yg Bertemu adalah Yus dt yg lain, saya kira
beliaulah yg Dt Perpatih ternyata bukan.
Saya coba sajikan apa yg saya dengar sebagai
penghormatan yg tinggi utk bapak Yus dt perpatih,
supoaya karyanya itu melejit dan jadi pedoman utk kita
sebagai urang awak
setiap kali membaca tulisan itu terbersit di hati ini
agar juga di ketahui orang lain, memang untaian dan
tutur bahasanya sangat bagus

salam teriring do'a

K Suheimi

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, Juni 2008.