arkadaþlar sizden xp imin kurulu olan dosyalarýmý nasýl görüntüleyeceðime dair yardým istiyorum. bende pardus beta2 yüklü. konuyu ayrýtýlarýna kadar anlaatýrsanýz sevinirim. bir gönüllü yardýmcý oldu ama baþaramadým. sevgilerle. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/439f0d7b/attachment.html
- [Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari toplu me... borsbey borsbey
