02.12.2006 tarihinde borsbey borsbey <borsbey at gmail.com> yazmýþ: > > arkadaþlar sizden xp imin kurulu olan dosyalarýmý nasýl görüntüleyeceðime > dair yardým istiyorum. > bende pardus beta2 yüklü. konuyu ayrýtýlarýna kadar anlaatýrsanýz > sevinirim. bir gönüllü yardýmcý oldu ama baþaramadým. > sevgilerle.
merhaba, az önce yazdým ama konusuz yolladýðým için baþka baþlýkla çýkmýþ :( sistemini güncellemen gerekiyor anladýðým kadarýyla. önceki mailde anlattým oraya bir bakýver. þu an güncel sistemlerde problem yok... mailin konusu(konu yok) þeklinde -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ff3976b8/attachment.htm
