02.12.2006 tarihinde borsbey borsbey <borsbey at gmail.com> yazmýþ:
>
> arkadaþlar sizden xp imin kurulu olan dosyalarýmý nasýl görüntüleyeceðime
> dair yardým istiyorum.
> bende pardus beta2 yüklü. konuyu ayrýtýlarýna kadar anlaatýrsanýz
> sevinirim. bir gönüllü yardýmcý oldu ama baþaramadým.
> sevgilerle.



merhaba,
az önce yazdým ama konusuz yolladýðým için baþka baþlýkla çýkmýþ :(
sistemini güncellemen gerekiyor anladýðým kadarýyla. önceki mailde anlattým
oraya bir bakýver.
þu an güncel sistemlerde problem yok...
mailin konusu(konu yok) þeklinde
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ff3976b8/attachment.htm
 

Cevap