02.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmýþ: > > Þu yamayý kullanýn: > http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/tmp/beryl-nogconf.patch > > /ismail
teþekkürler Ýsmail bey, bunu beryl-core klasörüne mi koymalýyým? yada benim için gconf kurulu olduðu için gerek yok mu? malum ben "son kullanýcýyým" :P kolay gelsin... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/14df2095/attachment.html
