02.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmýþ:
>
> Þu yamayý kullanýn:
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/tmp/beryl-nogconf.patch
>
> /ismail


teþekkürler Ýsmail bey,

bunu beryl-core klasörüne mi koymalýyým? yada benim için gconf kurulu olduðu
için gerek yok mu?

malum ben "son kullanýcýyým" :P


kolay gelsin...
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/14df2095/attachment.html
 

Cevap