02 Ara 2006 Cts 16:12 tarihinde, Selim Tavþan þunlarý yazmýþtý: 
> 02.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmýþ:
> > Þu yamayý kullanýn:
> > http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/tmp/beryl-nogconf.patch
> >
> > /ismail
>
> teþekkürler Ýsmail bey,
>
> bunu beryl-core klasörüne mi koymalýyým? yada benim için gconf kurulu
> olduðu için gerek yok mu?

Bu arada bu yama gconf'tan uzak durmayý tercih edenler (TM) için :P

/ismail
-- 
A pisi up everyday keeps the bugs away

Cevap