03.12.2006 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmýþ: > > Bende alttaki kde barý da görünmüyor. beryl-manager'i öldürüp kwin i > yeniden baþlatýnca normal kde düzenine dönebiliyordum. Ben bu problemi > çok saçma bir biçimde çözdüm :) > /usr/bin/beryl ve /usr/bin/beryl-manager dosyalarýný kendi ev > dizinimdeki kde'nin autostart klasörüne taþýdým. canavar gibi > çalýþýyor. saçma oldu ama iþe yarýyor :)
saçma deðil güzel çözüm olmuþ. ama ben ayný þeyi yapýnca ve beryl göçünce konsoldan bunlarý silmeye uðraþmýþtým. bir de alt+F2 den önce bery sonra beryl-manager dener misiniz... bazen bu da iyi çalýþýyor.... kolay gelsin... -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/382c4439/attachment.html
