bu komutlarý oyomatik iþtetecek bir sh betiði nasýl yazabilirim. Bu
betiði autostart klasörüne kopyalarsam baþlangýçta kendiliðinden
baþlar mý? Yada bu komutlarý ben oturum açtýðýmda kendiliðindewn
çalýþtýracak bir program biliyormusunuz? Teþekkürler.

03.12.2006 tarihinde Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> yazmýþ:
>
> 03.12.2006 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmýþ:
> > Bende alttaki kde barý da görünmüyor. beryl-manager'i öldürüp kwin i
> > yeniden baþlatýnca normal kde düzenine dönebiliyordum. Ben bu problemi
> > çok saçma bir biçimde çözdüm :)
> > /usr/bin/beryl ve /usr/bin/beryl-manager dosyalarýný kendi ev
> > dizinimdeki kde'nin autostart klasörüne taþýdým. canavar gibi
> > çalýþýyor. saçma oldu ama iþe yarýyor :)
>
> saçma deðil güzel çözüm olmuþ. ama ben ayný þeyi yapýnca ve beryl göçünce
> konsoldan bunlarý
> silmeye uðraþmýþtým.
> bir de alt+F2 den önce bery  sonra beryl-manager dener misiniz... bazen bu
> da iyi çalýþýyor....
>
> kolay gelsin...
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>


-- 
Levent GÜZEL

Cevap