03 Ara 2006 Paz 22:43 tarihinde, SEYFULLAH KÖKNAR þunlarý yazmýþtý: > Merhaba!
Merhaba, > Öncelikle pardus ekibini kutluyorum,Mükemmel bir çalýþma çýkarmýþlar,Benim > sorunum,ses kartým (avance logic als 120 )Pardus 1 de çalýþmadý.þimdi > pardus 2007 yi kurdum ondada ses yok.Bunun için ne yapabilirim.Yardýmcý > olursanýz sevinirim.Teþekkürler. Bununla ilgili olarak http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata raporu açabilirsiniz. /usr/sbin/lspci ve /usr/sbin/lspci -n çýktýlarýný o hata raporuna _ek dosya_ olarak yapýþtýrmanýz gerekiyor. Ýlgili arkadaþlar hata raporunu takip ederek probleminizi çözmeye çalýþacaktýr. - Faik
