03 Ara 2006 Paz 22:43 tarihinde, SEYFULLAH KÖKNAR þunlarý yazmýþtý: 
> Merhaba!

Merhaba,

> Öncelikle pardus ekibini kutluyorum,Mükemmel bir çalýþma çýkarmýþlar,Benim
> sorunum,ses kartým (avance logic als 120 )Pardus 1 de çalýþmadý.þimdi
> pardus 2007 yi kurdum ondada ses yok.Bunun için ne yapabilirim.Yardýmcý
> olursanýz sevinirim.Teþekkürler.

Bununla ilgili olarak http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata raporu 
açabilirsiniz.

/usr/sbin/lspci 
ve
/usr/sbin/lspci -n

çýktýlarýný o hata raporuna _ek dosya_ olarak yapýþtýrmanýz gerekiyor. Ýlgili 
arkadaþlar hata raporunu takip ederek probleminizi çözmeye çalýþacaktýr.

- Faik

Cevap