sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda bir þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor.
03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ: > > Merhabalar Taner Bey ayný özelliðe Pardus'da sahip. Hemen ayarlayalým. Pil > durumunu gösteren sað altta olan simgeye lütfen sað týklayýn ve hemen > sonrasýnda iþlemci frekans davranýþý kýsmýna geliniz. Eðer ubuntu'da > olduðu > gibi yüke göre ayarlama isterseniz Dinamik pilinizi korumak ve minumumda > çalýþmak istiyorsanýz Güç Koruma eðer oyun oynama gibi performans > isterseniz > Performansý seçin. Kolaylýklar... > > 03 Ara 2006 Paz 19:58 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:> > > > > Pardus RC yükledim bugun. Daha öncede ayný sorun oluyordu ama > yazmamýstým. > > > > Centrino 1.7 iþlemcili notebook um var Pardusta faný surekli calýsýyor > hic > > susmuyor. Ubuntuda bu durumu kernelde kucuk bir ayar ile islemci > dereceli > > olarak yukseliyordu yani gerektiginde 1.7 kullanýyordu. Mitac 8050 > > notebookum nasýl ubuntu gibi ayný ayarý yaparým yada ne yapmalýyým > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/09b90716/attachment.html
