Talat Bey programý kaldýrýp depodan tekrar kurun isterseniz olmadý bir hata 
kaydý açýn. Nasýl desem ben de yeni yeni deneyim kazanýyorum pardus'ta hani o 
yüzden yardýmým biraz el yordamýyla biraz sýnýrlý kusura bakmayýn

03 Ara 2006 Paz 23:14 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý: 
> Su zamana kada hiç windows kullanmadým bu aletle ama Ubuntuda bunu
> yapabiliyordum.
>
> 03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ:
> > Talat Bey bu downclock denen olayý her anakart desteklemiyor siz windows
> > kullanýrken yapabiliyor muydunuz acaba bu iþlemi zira ben þu an
> > görebiliyorum
> > güç yöneticisinde bu ayarý eðer anakartýn desteklediðine eminseniz ve
> > pisi'den programý tekrar kaldýrýp kurduðunuzda bir çözüme ulaþamazsanýz
> > http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata kaydý açýn donaným
> > bilginizle
> >
> > 03 Ara 2006 Paz 23:02 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:
> > > sag týkladýgýmda nemde malesef iþlemci frekans davranýþý adý altýnda
> > > bir þey çýkmýyor. Kpowersave i yapýlandýr dediðimdede çýkmýyor.
> > >
> > > 03.12.2006 tarihinde Akýn Ömeroðlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmýþ:
> > > > Merhabalar Taner Bey ayný özelliðe Pardus'da sahip. Hemen
> > > > ayarlayalým. Pil durumunu gösteren sað altta olan simgeye lütfen sað
> > > > týklayýn ve
> >
> > hemen
> >
> > > > sonrasýnda iþlemci frekans davranýþý kýsmýna geliniz. Eðer ubuntu'da
> > > > olduðu
> > > > gibi yüke göre ayarlama isterseniz Dinamik pilinizi korumak ve
> >
> > minumumda
> >
> > > > çalýþmak istiyorsanýz Güç Koruma eðer oyun oynama gibi performans
> > > > isterseniz
> > > > Performansý seçin. Kolaylýklar...
> > > >
> > > > 03 Ara 2006 Paz 19:58 tarihinde, talat uyarer þunlarý yazmýþtý:>
> > > >
> > > > > Pardus RC yükledim bugun. Daha öncede ayný sorun oluyordu ama
> > > >
> > > > yazmamýstým.
> > > >
> > > > > Centrino 1.7 iþlemcili notebook um var Pardusta faný surekli
> >
> > calýsýyor
> >
> > > > hic
> > > >
> > > > > susmuyor. Ubuntuda bu durumu kernelde kucuk bir ayar ile islemci
> > > >
> > > > dereceli
> > > >
> > > > > olarak yukseliyordu yani gerektiginde 1.7 kullanýyordu. Mitac 8050
> > > > > notebookum nasýl ubuntu gibi ayný ayarý yaparým yada ne yapmalýyým
> > > >
> > > > _______________________________________________
> > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap