bilgisayarýmý her açtýðýmda internete baðlanabilmek için önceden
su
rootpass
dhcpcd eth0

demem gerekiyor. bunun daha kýsa bir yolu yokmu? biryerlere komut eklesem de
otomatik olarak o her açýlýþta bunu yapsa? bu konuda bana yardým edebilecek
bir arkadaþým varsa sevinirim.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061204/7d7454f2/attachment.htm
 

Cevap