Pardus un hangi sürümünü kullandýðýnýzý belirtmemiþsiniz. 1.0 da dediðiniz 
komutlarý girmek gerekiyordu ama 1.1 de ben artýk her defasýnda girmiyorum( 
Atheross çipsetli wireless ethernet) . Bir de ethernet kartýnýzý 
belirtirseniz daha kolay yardýmcý olunabilir sanýrým.

 

05 Ara 2006 Sal 17:49 tarihinde, cihan inan þunlarý yazmýþtý: 
> pardon ama fazla bilgim yok yapýlandýrma merkezinde ne yapmam gerektiðini
> söyleyebilirmisiniz?
>
> 2006/12/4, teciman <ibrahim.teciman at gmail.com>:
> > Pardus yapýlandýrma merkezini kullanmayý denermisiniz ?
> >
> > 04.12.2006 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmýþ:
> > > bilgisayarýmý her açtýðýmda internete baðlanabilmek için önceden
> > > su
> > > rootpass
> > > dhcpcd eth0
> > >
> > > demem gerekiyor. bunun daha kýsa bir yolu yokmu? biryerlere komut
> > > eklesem de otomatik olarak o her açýlýþta bunu yapsa? bu konuda bana
> > > yardým edebilecek bir arkadaþým varsa sevinirim.
> > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> > --
> > TCDD 3.Bölge Müdürlüðü
> > Taþýnmaz Mallar Müdürlüðü
> > Harita Mühendisi
> > (232) 464 31 31/4458-4388
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari

Cevap