Sdr Ali Yth,

Saya rasa tindakan anda memforward email sampah ini (berisi kata-kata
kotor, "buah-buahan", dll) ke mailing list PERMIAS dan memancing
perdebatan yang memperkeruh suasana tidak lebih baik dari seorang
provokator di tanah air.  Despite my disagreement with some points in
Patrick's email, I think we should support a better environment in our
mailng list discussions instead of trying to provoke things like this into
our online community.

Regards,
--
Okki Senobroto