--- "Patrys :: Patryk Zawadzki" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Twoje osobiste uprzedzenia do mnie nie zmieniają faktu, że mamy PLD i
> jak coś ci nie działa, to poprawić możesz sam. SOA#1 - używam od dnia
> commita, bez problemów.

nie mam osobistych uprzedzeń. Mam tylko wątpliwości do jakości Twoich
prac. Wypadałoby chociaż sprawdzić gdzie jakie pliki powinny wylądować
przed dodaniem powyższego speca. Autor nie musi tego wiedzieć, ale Ty
jako developer powinieneś.

--
Fryderyk Dziarmagowski
"Please, just tell people to use KDE." - Linus @ GNOME Usability ml