On Wed, 25 Jan 2012, Tomasz Pala wrote:
> W jaki niby sposób? Konkretnie - bo nie widzę takiej możliwości.

no jak nie widzisz? W zależności czy zainstalujesz usługę przed systemd
czy po systemd dostaniesz inaczej działający system.
To niedeterministyczne -> nieakceptowalne.

> W momencie tego podziału reszta pakietu zastępowała całego inita.
> Później dopiero wydzieliłem 'compat' (tj. /bin/init oraz towarzyszące
> symlinki) i teraz jedyne uzasadnienie units to właśnie R/S w demonach.

Nie lepiej teraz wrzucić wszystkie unity do samego systemd?
A tą paczkę przemianować na utils (albo jakieś commons) i wrzucać tam
wszystko co jest potrzebne innym aplikacjom, czyli na przykład właśnie ten
ctl. To byłoby najprostsze rozwiązanie...

> No właśnie - wariant 2 i 3 możemy sobie od razu odpuścić, bo zawiodą i
> tak. Robota głupiego - szczególnie zważywszy na charakter PLD.

Nie o tym mówiłem.
Nie mówimy o działaniu instalacji paczek, ale o przeniesieniu
_istniejącej_ konfiguracji _różniącej_ się od standardowych ustawień z
paczki.

no właśnie.