Witam
Ostatnio pojawiło się coś takiego:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25825. Co o tym sądzicie?? Jak
by to działało z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzieś tam wyczytałem
ciągnie to tylko 13 Wat więc bardzo mało. Chcę sobie postawić mały
domowy router do neostrady. Ten który mam (asmax 804u czy coś takiego)
nie ma wszystkich funkcji które by mnie interesowały np. dzielenie
łącza itp. Ta płyta byłaby to idealne rozwiązanie do postawienia
małęgo,domowego serwera poczty, www itp jednak nie wiem czy ten procek
by udzwignął coś takiego jak www,postfix,htb itp. Na góra trzy, cztery
komputery. Ew. macie dostęp do jakiegoś serwera/routera lepszego ale
tez co by ciągnęło jak naj mniej prądu?

Ps. router asmaxa ma moc 10 W czyli niewielka różnica:)

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski