Elo.

On Wed, 14 Jun 2006 17:34:34 +0200
Piotr Grymkowski <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Witam
> Ostatnio pojawiło się coś takiego:

Nie tak ostatnio, ja się tym interesowałem jakiś rok
temu i już wtedy było to popularne rozwiązanie.
Zresztą w ofercie komputronika te płyty też są
już od jakiegoś czasu :)

> [...]
> by to działało z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzieś tam wyczytałem
> ciągnie to tylko 13 Wat więc bardzo mało. Chcę sobie postawić mały
> domowy router do neostrady. Ten który mam (asmax 804u czy coś takiego)
> nie ma wszystkich funkcji które by mnie interesowały np. dzielenie
> łącza itp. Ta płyta byłaby to idealne rozwiązanie do postawienia
> małęgo,domowego serwera poczty, www itp jednak nie wiem czy ten procek
> by udzwignął coś takiego jak www,postfix,htb itp. Na góra trzy, cztery
> komputery. Ew. macie dostęp do jakiegoś serwera/routera lepszego ale

Ja polecam Epie: stabilne, ciche i małe. No i oszczędne :)
Bez problemu pociągnie Ci w/w usługi.
Fajnie, że w dzisiejszej gonitwie za kolejnymi gigahercami pojawiają
się jeszcze takie rozwiązania.

Załącz sobie jeszcze do tego pasywny zasilacz i jedyne co będzie
słychać to mechanizm dysku :)

--
Pawel Dlugosz
::mp72.net::