mco wrote:
Witaj Tomasz,

8 maja 2004, o godzinie 15:12:47 napisałeś:

TW> Proponuje EOT.
To ja jeszzce dorzuce 0,02PLN od siebie:
[ciach]
Moim zdaniem nad każdym systemem musi czuwać jakiś PowerUser, żeby to
miało ręce i nogi... A dla ludu: konsole (PSX, PS2 itp).

Dokładnie! Wkur...a mnie jak ktoś pisze/mówi, że z Winami nie ma problemów/robote etc. - niech przyjdzie do mnie do pracy ;-)
_Każda_ firemka potrzebuje wsparcie IT - ta co ma windowsy też - choć w niektórych gazetach piszą, że przy MS użytkowanie jest tańsze bo adminów potrzeba mniej :-D

--
Andrzej Zawadzki

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy