W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 06/19/2004 08:14 PM:
A co nie jest OT w takim razie?
Administrativa non stop?
Czyli używanie PLD do obróbki filmu, to nie dla użytkowników, tylko dla kogo?

nie jest OT to co jest zwiazane bezposrednio z PLD. Robienie SVCD nie jest cecha wyjatkowa dla PLD. Znacznie lepiej byloby zadac to pytanie na p.c.o.l'u. Chocby dlatego, ze moze sie kiedys przydac komus kto PLD nie ma i nie bedzie przeszukiwal archiwum PLD-Users.
A tak poza tym to sam jestem desktopowiczem "wrobionym" w PLD:-).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,