Wiesław Kierbedź <[EMAIL PROTECTED]> [19-06-2004 20:14]:
> A co nie jest OT w takim razie?
[...]

Problemy _specyficzne dla PLD_.

Jasne, w imię wzajemnej pomocy, braterstwa spod znaku bociana i innego
blablabla można na takie pytania odpowiadać.  Byleby nie marudzić
później, że na pytania o problemy *dotyczące* PLD nie ma komu odpisywać
(bo się zrobił drugi pcol).

--
Radosław Zieliński <[EMAIL PROTECTED]>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]