W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/06/2004 10:46 PM:
a wiec tak:
-na problemy z grafika pomoglo doinstalowanie kernel-drm
-na myszke pomoglo zaladowanie modulu "psmouse" (BTW: w Ra nie trzeba bylo. Po co ta zmiana?)
-dzwieku nie odpalilem:(
-wszystko dalej po angielsku
-poldek szaleje (jakies segfault przy szukaniu "search -f"), ale to chyba wina zwalonych indeksow. Poza tym serwer pld zaczal mi odrzucac polaczenia:/. Pewnie cos robia

co do dzwieku-wydaje mi sie, ze alsa przy instalacji powinna prosic/wymagac instalacji kernel-alsa. Sam musialem do tego dojsc, ale nie wiele mi to pomoglo. Alsaconf zatrzymuje sie na etapie wykrywania karty dzwiekowej (ENS1371). Nie odpalilem ALSY w Ra, obym w koncu odpalil w AC. Jakies sugestie?

co do jezyka. Mam w /etc/sysconfig/i18n ustawione LANG=pl_PL, mialem tez LANG="pl_PL" (czyli to samo chyba:) ) nic nie pomaga. Moze cos musz doinstalowac? AC robie z MINI-ISO+poldkowanie w poszukiwaniu rzeczy ktore mnie interesuja. Moze jakies glibce powinienem doinstalowac (jakis taki watek mi sie przewina)

Jakie sa szanse na naprawienie lokalizacji w KDE w najblizszym czasie? Wolalbym po polsku:).
Ech! Teraz musze czekac az sie ftp.pld-linux.org uspokoi. A mialem akurat chwile czasu.

--
Amen