-ALSA w polaczeniu z KDE zaczyna szumiec
Muzyczka gra spoko, ale w momencie kiedy startuje KDE zaczyna sie nieznosne szumienie (cos jak niedostrojone radio). Jest to niezalezne od tego czy ARTS jest odpalony czy nie. W logach kde:

U mnie pod KDE rowniez szumialo (yamaha 744). Pomoglo "zmutowanie" PCM w output channels, ktore wydaje sie byc zbedne bo karta i tak gra przez inny. Natomiast zadne szumy nie wystepuja na 5 innych kartach jakie mam (zintegrowane AC97 Via i Intel, SB AWE32, Aztech Waverider i Yamaha OPL3).

Poeksperymentuj w KMIxie z kanalami i ustawieniam karty (krzyzyk przy andvanced). Tylko wczesniej sobie scisz glosniki, bo mi przy eksperymentach tak zaczelo wyc i piszczec, ze potem mnie pare godzin glowa bolala :)

M.